sobota, 11 kwietnia 2020

The Sims 3 - Recenzja (1/2)

THE SIMS 3 

Zalety i wady

The Sims 3 mają wiele zalet i wad w porównaniu z The Sims 2, w zależności od gustu każdej osoby, każdy z nich może być lepszy od innych. Osobiście uważam, że The Sims 2 jest wciąż najlepszy! Jeśli The Sims 2 sprawił, że przestałem grać w The Sims 1, to nie dzieje się tak w The Sims 3.

The Sims 3 powrócił do The Sims 1 w stylu z sąsiadami (światami) z ustalonych partii, położył akcent na symulacji życia i złomować możliwość umieszczenia partii w dowolnym miejscu, jak w The Sims 2 i zaprojektować miasto (niestety, to była moja ulubiona funkcja The Sims 2). Łączenie budynków z jednej partii do drugiej, takich jak domy szeregowe, możliwe w The Sims 1, ale także w The Sims 2 z narzędziem LotAdjuster, nie są już możliwe w The Sims 3.

Narzędzie Create-a-World oferowane jako oddzielne pobranie jest niekompletne i trudne w użyciu, chciałem tylko dodać więcej mniejszych działek w istniejących dzielnicach! Na szczęście, można przenosić lub kopiować budynki z jednej działki na drugą, nawet kopiując małe działki na większe, również je obracać.

Czas jest zsynchronizowany w całym mieście, podczas gdy ty grasz w jedną rodzinę, komputer kontroluje wszystkie inne rodziny. Nie ratujesz rodzin, ratujesz całe miasto na raz. Brak kontroli spowodował wiele skarg wokół forów (jestem zdezorientowany, jak komputer kontroluje inne rodziny, muszę grać więcej, żeby to rozgryźć).

Grafika Sims 3 jest lepsza (jednak grafika odgrywa tylko niewielką rolę w mojej ocenie gier), Słońce wybiera ścieżkę na niebie i każdy obiekt rzuca cienie, które poruszają się w ciągu dnia, zamiast trzymać się jednego kierunku.

Główny problem The Sims 2, kierunek słońca zapisany przez los, został rozwiązany w The Sims 3. Mogę obracać domy w obrębie partii i nie muszę już ich odbudowywać, jeśli chcę mieć inną stronę zwróconą w stronę słońca. Wada projektu z The Sims 2, że cała ściana pod balkonami jest w cieniu, został rozwiązany w The Sims 3, teraz każdy dach, balkon, obiekt, itp., rzucać prawidłowe cienie na poniżej ścian.

Problemy w grze


The Sims 3 uzyskali ogromną poprawę w zakresie funkcjonalności dekoracyjnej (dokładnie tą część, która mnie nie interesuje). Wszystkie meble można teraz obracać o 45 stopni (w The Sims 2 można je obracać za pomocą oszusta, ale niektóre staną się niefunkcjonalne, np. nie można mieć stołu jadalnego z siedziskiem pod kątem 45 stopni), dodatkowo można trzymać klucz ALT i umieszczać przedmioty poza siatką i swobodnie je obracać.





Create a Style to narzędzie, które pozwala dostosować kolory i wzory każdego elementu, możesz nawet edytować kolor sofy i sprawić, by wyglądała jak ściana z cegły, a także edytować ścianę z cegły i sprawić, by wyglądała jak tkanina. Możesz łatwo oszukiwać na przykład użyć taniej farby, ale kolorować ją jak drogie marmurowe pokrycie ściany.

W The Sims 3 występuje jednak trochę wad. Sufity są wyświetlane, ale nie mogą ich malować. Brak dobrze działającego podjazdu. Sim jedzie na ulicę zamiast do zaparkowanego samochodu, samochód teleportuje się na ulicę, samochody można parkować w dowolnym miejscu na działce, nawet na dachu.Nierealistyczne ceny gruntów. Moim zdaniem, cena ziemi powinna wynosić co najmniej 10 dolarów za kwadrat, więc rodziny początkujące powinny zacząć od małej działki, a następnie przenieść się na większą działkę tylko wtedy, gdy stać nas na budowę pałacu. Zbyt duże działki i dziwne działki.

Sims 3 obsługuje takie same rozdzielczości jak The Sims 2, maksymalnie 1600×1200. Szkoda, że gra, która ma zostać uruchomiona w czerwcu 2009 r. bez obsługi rozdzielczości FULL HD 1920×1080, która została przyjęta w 2008 r. przez branżę telewizyjną, stanie się w kolejnych latach standardową rozdzielczością komputerów wysokiej klasy. Nie obsługuje ona również popularnych od 2005 roku gier 1680×1050 i 1920×1200. Najwyższe rozdzielczości szerokoekranowe obsługiwane przez The Sims 3 to 1440×900 i 1600×900.
Najlepsze gry do pobrania tutaj: https://iknowthisgame.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz