środa, 15 kwietnia 2020

The Sims 3 - Recenzja (2/2)

Gra

Początek gry

Gra zaczyna się od Create-A-Sim, gdzie możesz kontrolować każdy aspekt wyglądu swojego Sima. Jeśli nie chcesz spędzać godzin (mój pierwszy Sim zabrał mi 10 minut na tworzenie, ale z łatwością może to potrwać znacznie dłużej), możesz wybrać Random lub Pre-Made Sims. Pierwszą rzeczą, jaką zauważyłem, był nowy suwak dla Twojego Sima, który może być w różnym stopniu cienki, muskularny lub gruby. Otrzymujesz paletę opcji kolorystycznych włosów i możesz właściwie użyć narzędzia Create-A-Style, aby wymieszać swój własny kolor i użyć go jako koloru włosów. Dałam mojemu Simowi fryzurę w stylu Adama Lamberta i kurtkę dla palaczy. Jeśli około 50 fryzur w grze to dla Ciebie za mało, możesz pobrać ich więcej. Pobierz The Sims 3 tutaj

Ta sama kontrola nad miniaturą jest dostępna podczas formowania twarzy Twojego Sima. Jeśli grasz w sportowe tytuły EA, które od dawna pozwalają na dostosowanie do potrzeb graczy, rozpoznasz niektóre z cech budowy twarzy w grze Sims 3. Dla Simów dostępne są setki różnych kombinacji kolorów oczu, nosa, podbródka, ucha i skóry, a ty możesz wyrzeźbić podobiznę każdego na świecie. Jeśli zdecydujesz się zrobić dwóch Simów jako para, możesz nawet zobaczyć, jak wyglądałyby ich dzieci.

Takie samo dostosowanie jest dostępne w przypadku odzieży dla Twojego nowego Sima. Dostajesz około 100 mieszanych i dopasowanych ubrań, a także szeroki wybór obuwia. Wybierasz stroje codzienne, nocne, wizytowe, sportowe i kąpielowe. A Twój Sim automatycznie zmienia strój na odpowiedni do sytuacji. Jeśli żaden z wyborów odzieży nie działa dla Ciebie, spróbuj przycisku Create-A-Style, który pozwala zmienić kolor dowolnego elementu ubrania, które nosi Twój Sim.-Next: Nie tylko Sim-Skin Deep

Dostosowywanie wyglądu Simów jest fajne, ale prawdziwa różnica między wersjami Simów 2 i 3 polega na dodawaniu cech charakteru i osobowości. Możesz teraz dać Simowi pięć specyficznych cech postaci, wybranych z listy 65 możliwości. Cechy te kierują jego codziennym życiem i interakcjami w grze. Na przykład, jeśli uczynisz swojego Sima ambitnym, wegetariańskim, komputerowym kapusiem z dobrym poczuciem humoru i artystyczną pasją, będzie miał niewiele problemów z pracą i socjalizacją z innymi Simami. Z drugiej strony, twój Sim może być obłąkanym, złym, wrednym, technofobicznym kleptomanem, a gra w tę grę byłaby zupełnie inna. Upewniłem się, że wybrałem kilka cech, które pomogłyby mi awansować w grze (ambitne), i inne, które są po prostu zabawne (szalone).

Cechy charakteru u Simów

Na podstawie swoich pięciu cech, masz do wyboru pięć odpowiadających im celów życiowych. Jeśli wybierzesz ambitny, pracowity styl życia, Twój Sim może spróbować zostać pewnego dnia "dyrektorem generalnym megakorporacji", znanym chirurgiem lub supergwiazdą sportową. Z drugiej strony, niektóre cele są mniej wzniosłe, takie jak "Pływanie w gotówce", a nawet, jeśli zdecydujesz się iść podejrzaną ścieżką, zostaniesz "Cesarzem Zła".

 Tak, to jest prawdziwy wybór oferowany przez grę. Te cele dodają więcej celu do życia twojego Sima. W poprzednich wersjach wydawało się, że Simowie w większości tylko pracują nad tym, aby zgromadzić więcej rzeczy lub nawiązać więcej przyjaźni. W końcu wybrałem "Cesarza Zła", bo wydawało się to fajniejsze niż "Mistrz Kuchni".

Kiedy skończysz tworzyć swojego Sima, dostaniesz 16.000$ na założenie domu. Możesz kupić pustą działkę i zbudować od podstaw, kupić pusty dom, lub kupić umeblowany dom. Im więcej wydasz, tym lepszy będzie twój dom. Jeśli nie podobają Ci się opcje startowe (za każdym razem są takie same), po prostu zdobądź mały dom i zaoszczędź trochę gotówki, aby kupić lepszy.
Jeśli wybierzesz ambitną cechę charakteru, możesz szybko wspiąć się po drabinie w pracy i zacząć zarabiać dobre pieniądze. Praca była najbardziej nudną częścią Sims 3, ponieważ nie widzisz, co się dzieje - samochód przychodzi i zabiera Twojego Sima, a w godzinach pracy jest wyłączony z kamery. Kiedy go nie ma, możesz udekorować swój dom i wydać pieniądze.






Byłem jednak rozczarowany, że nie można było kupić zwierząt dostępnych w poprzednich pakietach rozszerzeń-yet. Istnieją już pewne fajne rzeczy, które można odebrać w sklepie internetowym Sims 3, które nie pochodzą z gry. Po zalogowaniu się do sklepu, otrzymasz 1000 punktów dla Simów, aby kupić nowe meble, ubrania lub fryzury, na przykład. Możesz otrzymać więcej punktów w cenie 5$ za 500.


Budowanie


Tryb Kupno/Build Mode różni się znacznie w grze Sims 3. Kupowanie domowych mebli i urządzeń odbywa się teraz poprzez nowe intuicyjne menu, które pokazuje elementy w widoku katalogowym. Gracze przeglądają strony różnych przedmiotów i klikają na te, które chcą.-Next: Sunset Valley of the Sims

Samo miasto, Sunset Valley, jest teraz o wiele łatwiejsze do zdobycia. Sims 3 może poruszać się po mieście bez konieczności czekania na ekrany ładunkowe. Ta bezproblemowa gra jest ważna, ponieważ Sunset Valley ma wiele do odkrycia. Bistra, baseny, plaże, siłownie, cmentarze i muzea sztuki są pełne obywateli, z którymi Twój Sim może nawiązać kontakt. To nie jest gra wieloosobowa, ale nadal można mieć kilka ciekawych relacji i rozmów.

Kiedy Simowie spotykają się, rozmawiają w miłym bełkocie i gestach, w zależności od ich cech i twojego wkładu. Podoba mi się sposób, w jaki można po prostu pojawić się w domu jakiejś przypadkowej osoby i rozpocząć rozmowę oraz poznać nowego przyjaciela. Ale, choć Simowie są bardzo swobodni, wciąż możesz stracić przyjaciół, jeśli nie zadzwonisz lub nie odwiedzisz ich raz na jakiś czas.

Postanowiłem zbadać ciemną stronę Simów i zbudowałem szalonego, złego geniusza, "never-nude" (ukłon w stronę aresztowanych fanów rozwoju - oznacza to, że zamiast wycierać niegrzeczne kawałki, zawsze masz na sobie szorty) z marzeniami o byciu Złym Cesarzem i wyszedł na ulice Sunset Valley. Szybko znalazłem pracę jako "wabik" dla lokalnego syndykatu przestępczego, pracując w lokalnej gazecie, i dzięki ciężkiej pracy (opcja w rozwijanym menu pracy) i ambicji (jedna z cech mojej postaci) przesunąłem się w górę rankingu.

Awansowałem na Cutpurse'a, a potem Thug'a, który całkiem nieźle płaci. Jedyny problem: spędzałem długie okresy w więzieniu (gdzie najwyraźniej nie karmiły cię zbyt dobrze). To wpłynęło na nastrój mojego Sima - i na jego portfel. Mój zły skos nie zaszkodził jednak zbytnio moim relacjom z sąsiadami. Często intrygowałem ich, gdy próbowałem werbować ich na swoje działki, albo po prostu bełkotałem szaleńczo.

Byłem zaskoczony, jak lekkie były wymagania systemowe Simów 3. Jeśli używasz XP, będziesz potrzebował SP2 i 2.4 GHz P4 lub lepszego. Dla Visty będziesz potrzebował SP1 i procesor 2.4 GHz. Jeśli chodzi o grafikę, potrzebujesz tylko zintegrowanego chipsetu Intel z serii GMA 3 lub lepszej. Będziesz jednak potrzebował trochę miejsca na dysku twardym - co najmniej 6 GB wolnego miejsca na dysku twardym, aby móc grać w grę, oraz kolejny 1 GB na zapisane gry i zawartość do pobrania.

Podsumowanie

Sims 3 jest świetny zarówno dla nowicjuszy, jak i długoletnich graczy Simsów. Wszystkie dostosowania sprawiają, że jest to najbardziej dogłębny Sims jak dotąd. Tak jak w przypadku poprzednich wersji gry, możesz spędzić niekończące się godziny konstruując dla swojego Sima dokładnie taką sytuację życiową, jaką chcesz. Ale nowe cele dają dodatkowy element zainteresowania, który powinien zadowolić tych, którzy lubią bardziej zorientowaną na cel grę.

---------------------- Strona WWW: https://iknowthisgame.pl/the-sims-3-download-pc-pelna-wersja/ Pinterest: https://pl.pinterest.com/marek7740/the-sims-3-download/ 
Tumblr: https://mareczek23.tumblr.com/post/617561241439879168/the-sims-3
Vox: https://www.vox.com/users/Marek222 SB Nation: https://www.sbnation.com/users/Marek222


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz